Sunday, May 22, 2011

sOoner Or lAter..

assalamualaikum sumer..
lamer sgt2 aku xdgr citer korg!
korg bkn nk citer kt aku...
wei..hnset aku xprnh 0f la dok sane..huhuhu..
skang aku tgh cuti sem..
2 minggu jer..

hmm..
aku bkk fb..
mrata2 ek korg trbg nnti!!
DASAT!!!!
tp klu sape2 yg dpt kt area s'gor,kl uh..
jengok2 la aku kt dq uh,
insyaAllah aku gi jmput korg..

so,aku rase maybe da ade antare kiter 
yg da abes cuti sbg 'penganggur'..
aku xtaw..aku agx je la..

akhirnyer..smpai jgk saat utk kiter mnmpuh dunia luar..
seriously aku ckp..
cukup MENCABAR!!!!
 so,aku nak psn kt shbt2 yg aku syg sgt2 nih..
aku xnk jmpe k0rg dlm keadaan yg diingini..
sb0leh2nyer..biala mcm kiter bpsah wk2 abes amek rzlt..
at0p0n lbih baek lagi!insyaAllah..

andai dberi pluang..
aku ingin membina sbuah universiti
dimana di situ..
kita bljr bsama2..wlaupun brlainan kos!
bgn pagi wajah itu yg tlayar di mata..
pergi kuliah..
makan..
kita sama2 ketawa..menangis..

namun aku taw..
sume 2 mustahil utk aku lakukan!
istilah 'NOTHING IS IMPOSSIBLE' 
kdg2 x bt0i jgk kan..

aku harap korg ingat time kiter same2 mnitis air mate..
jgn hanya ingat saat kita ketawa shj..
wk2 kes ec0t..
confess ngan sir din..
kisah suhaili n timah di rbbd..
sbb 2 sumer yg m'ajar kiter utk mjadi lbh matang..
  
kam..rawai..suhaili..timah..ayan..fasa..
ilya..atiah..alifah..mawad..syakirah..hasanah..
fana..myzah..jue..umi..jue..aminat..
faj..ain..fiza..nad..zarifa..nawwar..
am..eton..yann..adi..shera..sab.. 

all of u..
dont 4 get me ya!!

wallahu'alam..
stkt ni dlu,
moga kiter dpnjangkan umur shingga 
SEBELUM hari kiamat!!
 see u so0ner 0r later!
 





1 comment:

  1. ni yann tau ::

    waalaikumussalam warahmatullah
    baini ak m8 ko xpenah nk reply
    merak kate ko busy
    so,i won't dsturb u

    insyaAllah boleh la bina U yg ko nak 2
    kalau usaha

    ppeun sayang ko gak
    moga Allah sentiasa seiring dgn ko
    dan moga ko letakkan Allah dalam ati tiap masa

    ReplyDelete

oUr soNgs(^,~)