Friday, January 7, 2011

weyh..sape peminat KOREA bace nih!!!


Hi semua??kita bertemu lagi..haha...
nati try dnga lgu nh..Shadow of the Day-Linkin Park..
lagu lame..tp aku suke..
Act aku terpike entry nih sebab aku nmpk Ilya post pic
mamat Korea mane tah..
ops...aku x kutuk yea..
aku nak kate minat tu tah la..
tapi x sampai fanatik la...
yela..sorang pun aku xtaw name dme...
muke...fuh,,,fotostat gle..
tp x nafi la..deme comey..[erk]
takper2...nh pndapat sume orang..

aku teringat..tyme 2 kat kuliah bi ak [chewah]

lepas ice breaking,,memang majoriti la gurls kat situ
cakap minat Korean.movie..bla..bla..
aku rase aku x cakap kowt..
yang ak egt ayat ak camnih..
''i hate malay and indone drama''hehe
tongoi..xde sensitiviti mulut..
ok xper yang itu..
bile ditanye...kat org lain la..
yang majoriti cakap minat Korean movies...

''why u like korean movies''

jawapan biase dan suda lali didengar..

''because the hero and heroin so handsome+cute and 
romantic!!''
>mate bersinar2<

soalan lagi..

''if u have chances 2 marry wif them,would u??"

jawapan paling x tahan,,

''OMG!!!sure do!!"
>muke menaruh harapan<
opss...
hahaha....da bederai tawa guys kat belakang..
nek meremang trachea aku dengar..

aku teringat..
gelagat Am ngan Ilya +jue..
kalo dapat paper dlm 2 ade Korean..fuiyoo...
kalah aku nampak entry sal Harry Potter.
reaksi Ilya: [mcm tyme dy  nmpak taik musang atas meja waktu pagi skola]
teruje gle..sorry ilya sayang..
reaksi Am: [mcm nmpk dude badan tough ala-ala dalam WWE,
xpun macm nmpk Kamal Adli]
Jue: [mate galak mcm tyme dye dnga voice sms yang femes tym spm 
week 2..alarh.,,yg 'lu pehal miskol2 gua'.]

ok proceed...pas2 sir aku sambung citer pasal dri dye..
beliau pnh ajar kat International School
pas2 mestilah ade orang Korea..
yg syoknye..
ade sorg guy nh..dye tnye sir..aku xtaw name dye ape...
lupe nak dnga tym dye intro dlu..

''sir,do u like Korean and if u have chance,,do u want
2 marry wif them??''

aku dapat bayangkan muke dye mcm kejam gle nk
kenekan awek2 yang minat korea 2..

sir ak jawab..separa berbisik..konon rahsie besar la..

''hey korang taw x,deme 2 bukan suke mandi,,
b.u.s.u.k..kalo korang nak amik la.
saya x nak..''

hahaha...tyme 2 satu kelas gelak maha hebat esp. boys..
aku pun same da nak pecah intestines rase..
air mate x pyh cakap..da kuar...
tangan aku rase nak hentak pale ngan kamus 2kg..

boys lagila...memang dahsyat la deme gelak..
macam 1 kepuasan..
sian gle aku tengok awek2 minat Korea 2..

rilek weyh..jangan marah aku lak..
aku x kutuk pown..
sekadar bercerita..
hehehehe...
pape pun..yang pasti hari 2 ak
sangat lah seronok..

bye2..










2 comments:

  1. ilya said:

    hoho glak kekeh ak kt cni......xpe...dun worry ak sruh dorang mndi nnti erk...!huhu..

    dak laki uh mmang r....

    minh2 uh smbng giler kuat k?dasat sngt....

    ReplyDelete
  2. haha ak nak glak bce ... erm kalo ak la?? ak pon suh meke mandikn ilya.... haha

    ReplyDelete

oUr soNgs(^,~)