Tuesday, January 11, 2011

Buat 5 ibnu sina . . .

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM . . . 



Yang selama ini yann simpan, yann lepaskan keluar 


Sudah lama terkitab untuk membumikannya

Baru  berpeluang pada hari ini.

Satu simfoni cinta.

Untuk menjelaskan rasa jiwa yang sebenarnya.

Kepada kalian.

Sehari tidak bertegur,

Terasa seksa batin yang ditanggung







Simfoni Cinta

View Image


Aku cintakanmu

Ayat keramat daripadaku yang bukan tipu

Aku memang tidak menyorokkan perasaanku

Kalau 999 kali rasanya begitu

Maka sebanyak itu jugalah akan kucurahkan  kepadamu


Go to fullsize image


Aku cintakanmu

Dan definisi cintaku bukan cinta murahan merosakkan

Serius bercinta dengan nikmat cinta Ar-Rahman

Takkan kucampakkanmu ke neraka dengan melanggar batas larangan

Kerana bila aku kata cinta

Aku hanya ingin bersamamu ke syurga sana


Go to fullsize image

Aku cintakanmu

Dan itu tidak akan sekali palsu

Akan kugenggam erat tanganmu

Menyah duka lara dari kalbu

Walau musnah diri menjadi abu

Go to fullsize image


Aku cintakanmu

Walau kutahu diriku bukan sempurna untukmu

Bukan malaikat di baitul makmur

Bukan sekali Rasulullah yang maksum

Tetapi aku bersaksi bahawa aku manusia berusaha

Menaiki tangga-tangga perubahan dan tidak berputus asa

Hendak membawamu ke syurga abadi selama-lama

Go to fullsize image


Aku cintakanmu

Secinta-cintanya

Takkan kuberikan kau penderitaan

Jauh sekali membuat kau berendam tangisan

Dia dunia mahupun di akhirat tempat pembalasan


Go to fullsize image

Aku cintakanmu

Dengan definisi cintaNya

Yang menjadi definisi cintaku kepadamu

Aku sentiasa berdiri di sisimu  untuk memelukmu

Walau dingin dan panas dunia menyapa

Mengelap tangis dan tawa yang menziarahimu

Go to fullsize image

Aku cintakanmu

Khas untuk sesiapa yang merasa dirinya dicintaiku

Aku bukan penipu

Dan ini bukannya palsu

No comments:

Post a Comment

oUr soNgs(^,~)