Sunday, December 26, 2010

menjahit?!

asSaLaMuaLaiKum w.b.t

waaa...
nak taw tak ape perkembangan sab sekarang nih??
aku belajar menjahit, jahit baju kurung..
hmm...
memang susah, meletihkan, dan memenatkan..
semua adelah..
sampai, ibu aku marah sebab dah salah potong kain...
huaaaaaaa...
tapi tak pelah
budak baru belajar..
biaselahtu....
hmmm.. korang sume pe cer?
sihat?
alang-alang dah menulis nih,
aku nak promote la
kalau sape2 yang berminat nak wat baju kurung, boleh laa
menempahnye kat aku..
hihihi...harge boleh dipertimbangkan, memandangkan kite ni adek-beradik sina..
oke lah, salam sayang dari sab..daaaa~

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha...dasat r ko san...!aku jd chef jer....
    sper rse nk wat kndri...
    bole pggil aku...hahaha

    ReplyDelete
  3. sab.....
    t ak kene brsaing ngn ko laye.....
    amek tmphn bju.....
    hahhahahahaha

    ReplyDelete
  4. spe nk brsaing ngan aku?
    jom2 kite lwn spe paling byk tempahan..huhu

    ReplyDelete

oUr soNgs(^,~)