Thursday, December 23, 2010

haRdesT tasK weh!

In the name of Allah.
hye korang.
tau x kam keje jd nurse??

hehe jage nenek (mek) je p0n.
wanna st0ri to u all.
alkisahnyer..
selame ni blaja te0ri jerp.
tetibe tad kene wt prctical.
haduii!!
parent aku p kuar...
s0 tinggai aku kt uma ngn angah...
SUDDENLY!!!
mek aku berak!
bursstt!!
hehe...
kenapa?? kenapa??
kenapa mst sekarang..
umi aku takde weh!!!
aku pon sepantas kilat mendail ummi...
tuuut..tuuuut..tuuut
haha...bukan taknak,,tapi ta reti
maka
dengan nada memujuk..ummi un berkater..
dulu pon mek bas0h berak akak kan??
aduh! nk kate ape??
maka
selepas lunch ngn angah aku un memulakan projek mega ni.
tisu berk0tak-kotak aku letak tepi..(ayat hiperbola)
tuala kecil diikat gaya cm purdah uh
pampers dibuka...waaaahhhhh....
aku pon basuh la..gosok2 sket..sental2 sket..cuci sket..
baunya..haha angah dah lari da..
ade ke patut tinggai aku sens0rang di medan perang..
then.
selesai la aktiviti ni..
saket pinggang ooow..
tapi xper..demi mek terchenta.
ser0nok jugak..hoho
k ah..doakn kam yer..
moga lebih tabah.
ahakss.


1 comment:

  1. hahaha..aku dpt bau la taik mek ko...
    kam..ko mndi x bersih kew...
    adoi..bsuk gile..pi men jauh2

    ReplyDelete

oUr soNgs(^,~)